Gudang Informasi

מוטי בבצ'יק - איציק אוחנה Sur Twitter האדמו ר מגור ×”×’×™×¢ כעת להשתתף בבר מצווה לבנו של מוטי בבצ יק / בין העצורים בפרשה גם יועצו הקרוב של השר יעקב ליצמן, מוטי בבצ'יק.

מוטי בבצ'יק - איציק אוחנה Sur Twitter האדמו ר מגור הגיע כעת להשתתף בבר מצווה לבנו של מוטי בבצ יק / בין העצורים בפרשה גם יועצו הקרוב של השר יעקב ליצמן, מוטי בבצ'יק.
מוטי בבצ'יק - איציק אוחנה Sur Twitter האדמו ר מגור הגיע כעת להשתתף בבר מצווה לבנו של מוטי בבצ יק / בין העצורים בפרשה גם יועצו הקרוב של השר יעקב ליצמן, מוטי בבצ'יק.

מוטי בבצ'יק - איציק אוחנ×" Sur Twitter ×"א×"מו ר מ×'ור ×"×'×™×¢ כעת ל×"שתתף ×'×'ר מצוו×" ל×'נו של מוטי ×'×'צ יק / בין העצורים בפרשה גם יועצו הקרוב של השר יעקב ליצמן, מוטי בבצ'יק.. מוטי בבצ'יק עוזרו הבכיר ויד ימינו של שר הבריאות יעקב ליצמן חגג במוצאי שבת את שמחת הבר מצווה לבנו באולמי בית ישראל בירושלים • בכירי המדינה, שרים חבר כנסת, ראשי ערים, מנהלי בתי החולים ומערכת. מוטי בבצ'יק, בן 37, נשוי ואב לילדים. גם מנכל חברת הלובינג פוליסי נעצר. גם בדוח מבקר המדינה מ־2018 נמתחה ביקורת חריפה על שמרד הבריאות ובבצ'יק, שבחש בהחלטות מקצועיות האיש שמפעיל את ליצמן מוטי בבצ'יק בחברת ליצמן.

מוטי בבצ'יק, בן 37, נשוי ואב לילדים. האיש שמפעיל את ליצמן מוטי בבצ'יק בחברת ליצמן. עוזרו של שר הבריאו לשעבר, מוטי בבצ'יק, הוא אחד החשודים בפרשת השחיתות במשרד הבריאות שהתפרסמה הבוקר. בין היתר, בבצ'יק היה האיש שעמד בחזית המשא ומתן עם גליק בכנסת, והכניס תיקונים להסכם המתגבש. במשטרה ביצעו האזנות ובודקים את נושא סימון המוצרים.

מוטי ×'×'צ יק ×'ירמ צ ×'כירי ×
מוטי ×'×'צ יק ×'ירמ צ ×'כירי ×"מ×"×™× ×" ×"×'יעו תיעו×" ענק ×'×—×"רי חר×"ים from f7k6f9k9.ssl.hwcdn.net
מוטי בבצ'יק בבצ'יק מנהל את משרד השיכון? מוטי בבצ'יק ומנחם גשייד, שני יועציו הבכירים של השר יעקב ליצמן, נעצרו אתמול במסגרת חקירה חדשה של יאחה במשרד הבריאות, בחשד שדאגו לאינטרסים של חברות מסחריות גדולות מול המשרד ומול השר ליצמן, תמורת כספי שוחד (6 יוני). בין היתר, בבצ'יק היה האיש שעמד בחזית המשא ומתן עם גליק בכנסת, והכניס תיקונים להסכם המתגבש. מוטי בבצ'יק, עוזרו של ליצמן, נעצר על ידי להב 433 יחד עם יועצו לשעבר של שר הבריאות, מנחם גשייד. מוטי בבצ'יק (40), נשוי ואב לחמישה ילדים מירושלים, הוא היועץ הבכיר ויד ימינו של שר השיכון יעקב ליצמן. גם מנכל חברת הלובינג פוליסי נעצר. עוזר השר הבכיר שנעצר היום (ראשון) בחשד לשוחד, מרמה והפרת אמונים הוא מוטי בבצ'יק, עוזרו של שר. מוטי בבצ'יק (40), נשוי ואב לחמישה ילדים מירושלים, הוא היועץ הבכיר ויד ימינו של שר השיכון יעקב ליצמן.

לאחר מעצרו של עוזר השר מוטי בבצ'יק:

עוזרו של ליצמן, מוטי בבצ'יק, הוא העצור בפרשת השחיתות. מנהלת אגף לשעבר בתנובה עוכבה לחקירה עוזרו הבכיר של שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן נעצר אמש בחשד שפעל לקדם אינטרסים של חברות מסחריות עבור תרומה לעמותות • היום נעצרה חשודה נוספת, בכירה. הארבעה חשודים במעורבות בשלוש פרשיות עיקריות, שבמרכזן חברת. כאשר החשד הוא כי החברה העבירה לעמותות המקושרות. עוזר השר הבכיר שנעצר היום (ראשון) בחשד לשוחד, מרמה והפרת אמונים הוא מוטי בבצ'יק, עוזרו של שר. המשטרה עצרה ארבעה בני אדם במסגרת חקירת הפרשה בלהב 433, בהם עוזרו של שר הבריאות לשעבר, מוטי בבצ'יק. הוא נחשד בין היתר כי היה קשור בניסיון למנוע סימון מוצרים של תנובה במסגרת רפורמת המזון הבריא. ראש לשכתו ואיש אמונו של סגן שר הבריאות יעקב ליצמן. שר השיכון יעקב ליצמן מתראיין, מוטי בבצ'יק תמיד ברקע. מוטי בבצ'יק, עוזרו של ליצמן, נעצר על ידי להב 433 יחד עם יועצו לשעבר של שר הבריאות, מנחם גשייד. מוטי בבצ'יק ומנחם גשייד, שני יועציו הבכירים של השר יעקב ליצמן, נעצרו אתמול במסגרת חקירה חדשה של יאחה במשרד הבריאות, בחשד שדאגו לאינטרסים של חברות מסחריות גדולות מול המשרד ומול השר ליצמן, תמורת כספי שוחד (6 יוני). מוטי בבצ'יק, עוזרו הבכיר של ליצמן, נעצר יחד עם יועצו לשעבר של שר הבריאות מנחם גשייד ועם מנכל חברת הלובינג פוליסי. מוטי בבצ'יק בבצ'יק מנהל את משרד השיכון?

מוטי בבצ'יק (40), נשוי ואב לחמישה ילדים מירושלים, הוא היועץ הבכיר ויד ימינו של שר השיכון יעקב ליצמן. בין היתר, בבצ'יק היה האיש שעמד בחזית המשא ומתן עם גליק בכנסת, והכניס תיקונים להסכם המתגבש. מוטי בבצ'יק ומנחם גשייד, שני יועציו הבכירים של השר יעקב ליצמן, נעצרו אתמול במסגרת חקירה חדשה של יאחה במשרד הבריאות, בחשד שדאגו לאינטרסים של חברות מסחריות גדולות מול המשרד ומול השר ליצמן, תמורת כספי שוחד (6 יוני). המשטרה עצרה ארבעה בני אדם במסגרת חקירת הפרשה בלהב 433, בהם עוזרו של שר הבריאות לשעבר, מוטי בבצ'יק. מוטי בבצ'יק, עוזרו של ליצמן, נעצר על ידי להב 433 יחד עם יועצו לשעבר של שר הבריאות, מנחם גשייד.

Ffh6phglp9rikm
Ffh6phglp9rikm from ynet-images1.yit.co.il
מוטי בבצ'יק (40), נשוי ואב לחמישה ילדים מירושלים, הוא היועץ הבכיר ויד ימינו של שר השיכון יעקב ליצמן. מעצרו הוארך בשלושה ימים, ולאחר מכן הוא ישהה במעצר. עוזרו של ליצמן, מוטי בבצ'יק, הוא העצור בפרשת השחיתות. במשטרה ביצעו האזנות ובודקים את נושא סימון המוצרים. אל ביתו של מוטי בבצ'יק ברחוב צפניה הגיעו חוקרי להב 433, הציגו את עצמם ואת הצו שברשותם ולקחו אותו אל מחוץ לעיר, ללוד למשרדי להב 433. ליצמן התחיל להבין שלבבצ'יק יש אג'נדה משלו ושהוא לא תמיד נאמן לו, אבל הם עדיין תלויים זה בזה. עוזרו של ליצמן, מוטי בבצ'יק, חושד כי דאג להקלות לתנובה בתמורה לשוחד. עוזר השר הבכיר שנעצר היום (ראשון) בחשד לשוחד, מרמה והפרת אמונים הוא מוטי בבצ'יק, עוזרו של שר.

עוזר השר הבכיר שנעצר היום (ראשון) בחשד לשוחד, מרמה והפרת אמונים הוא מוטי בבצ'יק, עוזרו של שר.

עוזר השר הבכיר שנעצר היום (ראשון) בחשד לשוחד, מרמה והפרת אמונים הוא מוטי בבצ'יק, עוזרו של שר. במשטרה ביצעו האזנות ובודקים את נושא סימון המוצרים. מנהלת אגף לשעבר בתנובה עוכבה לחקירה עוזרו הבכיר של שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן נעצר אמש בחשד שפעל לקדם אינטרסים של חברות מסחריות עבור תרומה לעמותות • היום נעצרה חשודה נוספת, בכירה. האיש שמפעיל את ליצמן מוטי בבצ'יק בחברת ליצמן. מוטי בבצ'יק, עוזרו הבכיר ויד ימינו של שר השיכון ושר הבריאות לשעבר יעקב ליצמן, נעצר היום (ראשון) עם שלושה חשודים נוספים בחשד לעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים. הארבעה חשודים במעורבות בשלוש פרשיות עיקריות, שבמרכזן חברת. עוזרו של שר הבריאו לשעבר, מוטי בבצ'יק, הוא אחד החשודים בפרשת השחיתות במשרד הבריאות שהתפרסמה הבוקר. גם מנכל חברת הלובינג פוליסי נעצר. ראש לשכתו ואיש אמונו של סגן שר הבריאות יעקב ליצמן. מוטי בבצ'יק, עוזרו הבכיר של ליצמן, נעצר יחד עם יועצו לשעבר של שר הבריאות מנחם גשייד ועם מנכל חברת הלובינג פוליסי. תביא לממשלה החלטה לפיה יינתן פיצוי לנפגעי. אחיינית של הנייה מאושפזת בבית חולים ישראלי. התביעה חסרת התקדים של בלם מכבי תא לואיס הרננדס.

לציבור הכללי השמות מוטי בבצ'יק ומנחם גשייד לא אומרים הרבה, אך בחברה החרדית ובמערכת הפוליטית השמות מוכרים. אדם נוסף שנעצר הוא ארז גילהר, מנכל חברת פוליסי. מוטי בבצ'יק, עוזרו הבכיר ויד ימינו של שר השיכון ושר הבריאות לשעבר יעקב ליצמן, נעצר היום (ראשון) עם שלושה חשודים נוספים בחשד לעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים. פרקליטיו של יועץ שר הבינוי מוטי בבצ׳יק, עו״ד עמית חדד, עו״ד נועה מילשטיין ועו״ד מיכל רוזנבוים, פנו במכתב למשטרה בדרישה לאפשר להם לפגוש אותו, זאת לאחר שיחידת להב 433 מנעה מבבצ׳יק את הזכות להיוועץ עם עורך דין. אחיינית של הנייה מאושפזת בבית חולים ישראלי.

Bb75qyc79tesfm
Bb75qyc79tesfm from ladaat.co
במשטרה ביצעו האזנות ובודקים את נושא סימון המוצרים. עיתונאי המודיע קיבל תשלום כדי לסדר פגישות עם שר הבריאות ובכירים במשרדו, תוך שהוא מסתייע בעוזרו הקרוב של השר, מוטי בבצ'יק הערב ישודר בערוץ 2 הפרק הראשון בסדרת התחקירים שחשפה את השיטה משרד הבריאות: הוא נחשד בין היתר כי היה קשור בניסיון למנוע סימון מוצרים של תנובה במסגרת רפורמת המזון הבריא. גם מנכל חברת הלובינג פוליסי נעצר. תביא לממשלה החלטה לפיה יינתן פיצוי לנפגעי. אל ביתו של מוטי בבצ'יק ברחוב צפניה הגיעו חוקרי להב 433, הציגו את עצמם ואת הצו שברשותם ולקחו אותו אל מחוץ לעיר, ללוד למשרדי להב 433. עוזר השר הבכיר שנעצר היום (ראשון) בחשד לשוחד, מרמה והפרת אמונים הוא מוטי בבצ'יק, עוזרו של שר. המשטרה עצרה ארבעה בני אדם במסגרת חקירת הפרשה בלהב 433, בהם עוזרו של שר הבריאות לשעבר, מוטי בבצ'יק.

מוטי בבצ'יק, עוזרו הבכיר של ליצמן, נעצר יחד עם יועצו לשעבר של שר הבריאות מנחם גשייד ועם מנכל חברת הלובינג פוליסי.

מוטי בבצ'יק עוזרו הבכיר ויד ימינו של שר הבריאות יעקב ליצמן חגג במוצאי שבת את שמחת הבר מצווה לבנו באולמי בית ישראל בירושלים • בכירי המדינה, שרים חבר כנסת, ראשי ערים, מנהלי בתי החולים ומערכת. עוזרו של שר הבריאו לשעבר, מוטי בבצ'יק, הוא אחד החשודים בפרשת השחיתות במשרד הבריאות שהתפרסמה הבוקר. לאחר מעצרו של עוזר השר מוטי בבצ'יק: עוזרו של ליצמן, מוטי בבצ'יק, הוא העצור בפרשת השחיתות. מעצרו הוארך בשלושה ימים, ולאחר מכן הוא ישהה במעצר. גם מעצרו הוארך עד ליום שלישי. גם בדוח מבקר המדינה מ־2018 נמתחה ביקורת חריפה על שמרד הבריאות ובבצ'יק, שבחש בהחלטות מקצועיות מוטי בבצ'יק, עוזרו של ליצמן, נעצר על ידי להב 433 יחד עם יועצו לשעבר של שר הבריאות, מנחם גשייד. מוטי בבצ'יק (40), נשוי ואב לחמישה ילדים מירושלים, הוא היועץ הבכיר ויד ימינו של שר השיכון יעקב ליצמן. מוטי בבצ'יק, עוזרו הבכיר של ליצמן, נעצר יחד עם יועצו לשעבר של שר הבריאות מנחם גשייד ועם מנכל חברת הלובינג פוליסי. בחקירה עלה בין השאר החשד שהחברה תרמה לעמותות המקושרות עם בבצ' אדם נוסף שנעצר הוא ארז גילהר, מנכל חברת פוליסי. יועצו הבכיר של ליצמן, מוטי בבצ'יק, מתפקד בהיעדרו כאיש החזק במשרד.

Advertisement